Klantenservice
Onze klantenservice helpt je graag! Heb je vragen over je product of bestelling? Waarschijnlijk staat het antwoord onder onderstaand formulier bij 'Veelgestelde vragen' (Faq). Staat jouw antwoord er niet tussen of heb je andere vragen? Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier, stuur ons een berichtje in de Chat rechtsonder op de pagina of bel even.
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Bestellen en betalen
1.1 Advies en hulp bij uw werkschoenen
Wanneer je naast de beschikbare informatie op onze website nog vragen hebt over een product of je wilt nog extra advies, dan kun je tijdens kantooruren onze klantenservice bereiken op 024-8200929 of via hier contact opnemen. Uiteraard ben je ook van harte welkom in onze werkschoenenwinkel. In onze werkschoenenwinkel bevindt zich ook ons Pas- & Meetcenter voor specifieke aanmeetsessies door één van onze werkschoenspecialisten.
1.2 Kan in mijn bestelling annuleren?
Annuleren kan alleen als jouw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Je bestelling is ons magazijn verlaten wanneer je van ons een Track&Trace ontvangen hebt. Annuleren doe je in Mijn Account onder bestellingen. Is je bestelling toch al verzonden? Bel ons dan even op via 024-8200929 of stuur een bericht, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
1.3 Betaalmogelijkheden
Online orders kun je betalen met , , SEPA
Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser, naast de URL. Bedrijven die herhaaldelijk en meer dan € 300,- per jaar bestellen, kunnen ook op rekening kopen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op 024-8200929 of per e-mail. In onze werkschoenenwinkel kun je met PIN of contant betalen.
AfterPay – Achteraf betalen voor consumenten en zakelijke klanten
AfterPay voert voor ARBOSS het volledige achteraf betaalproces uit voor zowel consumenten als zakelijke klanten. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.
1.4 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Kies het product dat je wilt kopen. Selecteer je schoenmaat. Hier zie je direct de prijs en of het artikel op voorraad is. Daarna klik op de groene knop "In winkelmand" om je product in je winkelmand te plaatsen. Hierna ga je direct naar de winkelwagen en kun je afrekenen. Wil je nog iets toevoegen dan klik je bovenin op de rode knop "verder winkelen" en kom je terug in de shop. In de winkelwagen kun je ook snel je aantallen wijzigen of je artikelen verwijderen mocht je dit willen. Daarna klik je op afrekenen. Als je al eens eerder bij ons besteld hebt, bestel je nog sneller via je ARBOSS account omdat we je al kennen. Geen account? Deze maak je dan aan bij je eerste bestelling. Vul je gegevens in en kies voor een van de beveiligde betaalmethoden om af te rekenen. Na de afronding ontvang je een bevestiging van je bestelling.
1.5 Ik wil mijn verzend/factuuradres wijzigen
Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice via 024-8200929. Dan kunnen wij het adres van de zending voor je aanpassen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je eigen ARBOSS-account onder adressen. Klik op bewerken en vul nu het juiste adres in.
1.6 Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.
1.7 Wat als mijn factuur niet klopt?
Stuur ons een e-mail met daarin:
- je ordernummer
- je gewenste aanpassingen
Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.
1.8 Wat is de voorraadstatus van een product?
Of een product op voorraad is kun je zien op de productpagina als je op een schoenmaat klikt. Ook wordt dan de prijs inclusief BTW zichtbaar.
Bezorgen en afhalen
2.1 Verzenden en bezorgen
Gratis verzending
Wij versturen jouw bestelling geheel gratis vanaf 50,- exclusief btw. Bestel je voor minder van 50,- dan bedragen de verzendkosten maar 5,95 exclusief btw.
Levertijd
Plaats jij jouw bestelling voor 16:00u op werkdagen dan wordt deze diezelfde dag nog verstuurd. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin de Track and Trace code zodat je de bestelling kunt volgen. Jouw bestelling wordt bezorgd door onze bezorgpartner GLS. De normale bezorgduur vind je hieronder.
- Nederland(eilanden uitgezonderd): 1 werkdag
- Eilanden: 1-3 werkdagen
- Belgie: 1-2 werkdagen
- Duitsland: 1-3 werkdagen
- Bovenstaande tijden zijn ter indicatie waarbij 99% optijd geleverd wordt.
Een bezorgdatum kiezen
Bezorging bij een GLS PakketShop
Ophalen bij een depot van GLS
2.2 Kan ik mijn pakket ook ophalen?
Retourneren en ruilen
3.1 Kan ik een product ruilen/retourneren?
Gratis ruilen
Indien je een verkeerde maat of model hebt gekozen en deze wilt omruilen dan kan dat binnen 30 dagen en dat is eenmalig geheel gratis voor bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen buiten Nederland dien je zelf je product te retourneren. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. Je kunt via Mijn Account een retourformulier aanvragen. Je krijgt dan van ons een retour bon met de voorwaarde waaraan je retour dient te voldoen. Dit zijn de volgende voorwaarden:
- De schoenen schoon, ongebruikt in de originele, onbeschadigde (ook niet beschreven) verpakking te retourneren. Zorg dus voor een omverpakking.
- Indien het product gedragen, beschadigd of gebruikt is, sturen wij het naar je terug (uiteraard mag je de schoenen wel gewoon passen op een schone vloer).
- Indien de verpakking beplakt, beschreven of beschadigd is, rekenen wij € 10 herverpakkingskosten.
Daarna ontvang je een GLS retourlabel die je op de doos kunt plakken. Dan lever je het pakket gratis in bij een van de GLS pakketshops. Wanneer wij het pakket ontvangen hebben, sturen wij het gewenste model/maat weer kosteloos naar je toe in zowel Nederland als België.
Gratis retour
Ben je niet tevreden over je aankoop en wil je het terugsturen en je geld terug ontvangen? Dat is uiteraard mogelijk. Binnen 30 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product gratis te retourneren voor bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen buiten Nederland dien je zelf je product te retourneren. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. Je mag het product eventueel ook zelf bij ons afgeven. Je kunt via Mijn Account een retourformulier aanvragen. Voor het retourneren gelden de volgende voorwaarden:
- De schoenen schoon, ongebruikt in de originele, onbeschadigde (ook niet beschreven) verpakking te retourneren. Zorg dus voor een omverpakking.
- Indien het product gedragen, beschadigd of gebruikt is, sturen wij het naar je terug (uiteraard mag je de schoenen wel gewoon passen op een schone vloer).
- Indien de verpakking beplakt, beschreven of beschadigd is, rekenen wij € 10 herverpakkingskosten.
Tevens ontvang je een GLS retourlabel die je op de doos kunt plakken. Dan lever je het pakket gratis in bij een van de GLS pakketshops. Wanneer wij het pakket ontvangen hebben, sturen wij het gewenste model/maat weer kosteloos naar je toe. Wanneer wij het pakket ontvangen hebben, zorgen wij ervoor dat het bedrag uiterlijk na 14 dagen teruggestort is. Gebruikelijk is echter binnen 3 a 4 werkdagen.
Garantie en reparatie
4.1 Heb ik garantie op mijn product?
Uiteraard heb je de standaard garantie die een fabrikant hanteert. Dit is meestal 3 maanden op fabrieksfouten. Wij doen daar nog een schepje bovenop. Wij geven garantie op fabrieksfouten tot 4 maanden. Mocht je na deze periode toch een defect hebben, neem even contact op dan kijken we wat we voor je kunnen doen. Zijn je schoenen kapot of beschadigd door het gebruik dan valt dat niet onder fabrieksgarantie. Een claim aanvragen kan per e-mail. Stuur daarbij je factuurnummer en een afbeelding van de klacht, een algemene afbeelding van de schoenen en een afbeelding van het label. Het label zit meestal in of aan de tong binnenin de schoenen. Wij nemen je klacht dan zo spoedig mogelijk in behandeling.
4.2 Kan mijn product gerepareerd worden?
Wanneer jou product onder garantie valt, wordt het product gerepareerd of vervangen. Afhankelijk wat de fabrikant kiest. In sommige gevallen kunnen wij het zelf repareren waardoor we in staat zijn het product weer sneller gerepareerd naar je toe te sturen. De doorlooptijd van claim tot reparatie bedraagt ongeveer 10 tot 15 werkdagen. In vele gevallen kunnen we dit dus sneller afhandelen doordat wij vaak zelf de reparatie uit kunnen voeren. Dan bedraagt de doorlooptijd 2 tot 3 werkdagen. Valt het defect buiten de garantieperiode dan kunnen wij deze vaak alsnog repareren. Vraag hiervoor een reparatieaanvraag aan via onze klantenservice. Voeg daarbij duidelijke afbeeldingen van de klacht zodat wij vooraf kunnen beoordelen of wij dit kunnen repareren en wat de kosten daarvan zullen zijn. Wij hebben een eigen schoenmakerij waardoor wij veel problemen op kunnen lossen.